Ursäkta vår oaktivitet. ;3

Jepp, ursäkta ursäkta ursäkta.
Vi har varit borta hela helgen och så... ;3
I alla fall;
Grenda håller på att skriva om alla lärare som har varit lärare i 'Försvar Mot Svartkonster', ja, alla utom Umbrige då, för Hermione skriver om henne.
Men vad gör då lilla Luna? Luna skriver om våran favorit rektor, Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore.
Jag kan hela hans namn utantill, omg fett stolt. x"3

I alla fall ville Hermione ha ett svar på Mugglarportalen, så Luna, Hermione samt Grenda presenterar stolt;



(Skulle egentligen heta Mugglarportalens frågesport - Alla de korrekta svaren men det fick inte plats)
Vi kommer att slumpa en fråga och skriva svaret på den.
Jag har slumpat:
Vad heter Chos favoritlag?
Svar: Tutshill Tornados
Sedan är det ju stavningen då, men ni fattar. ^^

Grenda och Hermione får också lägga in frågorna, men nu ska jag börja på 'Dumbledore texten' så stör mig inte. x3

//Luna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0