OM MIG FELICIA

ok här är fakta om mig <333



                    Namn:felicia

                    ålder:11

                    intressen:dansa,läsa hp

                    favorit: bokdödsrelikerna

                    favorit: filmhemligheternas kammare
 
                    elevhem:gryffindor

                    hur många chokladgrodekort: 4

                    trollstav:8 1/2 tum pilträ enhörnings hår som kärna

                    patronus:katt

                    bästa ämne:örtlära

                    favorit ämne:svartkonst

                    favorit karaktär:hermione & ginny

                    namn på mugglarportalen hermonie granger99
                    (helt felstavat jag vet)

                    vilken karaktär är du mest lik vet inte

                    coolaste hp djur: aragog,nagini

                    favorit lärare:dumbledore

                     övrigt I love the hp books <3<3<3


                  ok! det var allt om mig!

Kommentarer
Postat av: Juliaaaaa.

Awesome Felicia! :D

Krya på dig föresten! <3

2011-05-26 @ 14:45:44
URL: http://alwaysloveharrypotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0