Harry potter och dödsrelikerna

Hi everybody!! Nej skoja bara.
har läst harry potter hela dan och jag kan inte sluta men tillslut var jag tvungen :( spela lite HARRY POTTER spel på tv:n sen så loggade jag in på mugglarportalen <3 en helt amazing harry potter day <3<3
Jag är på 31 tror jag att det är som heter gringotts ska snart läsa ännu mer <3<3:D Aja iallafall så tänker jag eftersom ja hoppas att jag kan läsa ut den idag börja om med att läsa ettan igen längtar till det !!
Jaaa..men det här blev inte ett så långt inlägg men ska skriva lite imorrn också jaa innan jag läser tänkte jag lägga upp några bilder ok!! :P





       

och sen några bilder av voldemort..




nu ska jag läsa// Hermione <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0