harry potter

Efter som luna och grenda redan har tagit allt bra som man kan berätta om så tänkte jag berätta om självaste harry potter och då menar jag såklart daniel radcliffe.(och såklart med bilder också !!<3)
               
                     Daniel radcliffe föddes den 23 july 1983 i london
                Han är 22 år gammal och 2001 fick han rollen som den amazing harry potter..ja det är igentligen allt man behöver veta om honom nej men jag skoja bara nu kommer bilder =D
                  


                                                      

                                               
                                                                                                                     


                                                       


         
                                                   
                                               


                   

OK JAG TROR DET VAR IALLFALL TYP NIO TIO BILDER!!!! <3<3/HERMIONE(felicia)
                                                                       



                                   
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0