Medlemsbilder

Jepp, Luna har varit i farten med ett av sina galna projekt. *Suck*.¨
I alla fall har jag gjort en bild med var och en av oss på och tagit "lika som bär".
Och en bild bredvid våran favoritkaraktär. Eftersom både min och Felicias är Hermione har jag tagit Luna istället, min näst favoritkaraktär.
Okej, take a look:
 LIKA SOM BÄR:
LUNA LOVEGOOD & SANDRA

 FELICIA & TONKS
(Varför? - Båda tittar drömmande mot himlen.)

 Slående likt, is'nt?
Hahah okej nu med våra favoritkaraktärer. x3




Men vi har ett problem... JAG VET INTE VILKEN SANDRAS FAVORIT ÄR! Så Sandra, säg det till mig så fort du ser detta så redigerar jag.
KRAM. :D

//Luna
 GRIS!


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHHAAHHA

2011-05-28 @ 22:16:40
Postat av: Juliaaaaa.

Jag vet. xD

2011-05-29 @ 12:03:13
URL: http://alwaysloveharrypotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0