Okej, ett förtydligande:

Julia = Luna
Felicia = Hemione
Sandra = Grenda
- Nu ska ni fatta våra "kodnamn" okok?? :o
Skitbra, nu har alla skrivit något vettigt. (:
2 Gryffindorare och en Ravenclaw. (;
- Jag är Ravenclaw, hihi.
Okej nu blir detta ett oseriöst jobbigt inlägg som jag bara var tvungen att skriva.
Bara för att jag är snäll lägger jag upp en bild på mig själv igen. x3
 HAHAH jag är skitsnygg jag vet. xD

Okok, nu för att jag är snällipelli lägger jag upp en bild på de bästa. <3
Ron, Hermione, Luna, Harry, Ginny och Neville.
Och som extra sak;
Harry ♥ Ginny
Ron ♥ Hermione
Luna ♥ Rolf Scrimgor
Neville ♥ Hannah Abbot
Det är vilka de gifter sig med... <3
Aja whatever, ciao.
//Luna

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha ofta dom gifter sig?? :PP

2011-06-07 @ 14:16:25
URL: http://gulligasteisaksson.blogg.se/
Postat av: Hp fan nr1

Asså de står på Wikipedia att Luna gifter sig med Rolf Scamander

2011-06-13 @ 17:34:36
Postat av: Luna

Maja: Ja. :3

Hp fan nr1: Ja, ja vet, blandar alltid ihop Scamander och Scrimgeour. :p

2011-07-27 @ 17:59:24
URL: http://alwaysloveharrypotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0