Sandra is here!

Tjaba tjena hallå!

Jag heter Sandra och är 11 år men ska strax fylla tolv år! Jag är ganska crazy och har en konstig humor. Jag skämtar hela tiden och är ganska löjlig. 8)
Men vad ska jag säga, thats me?

Iallafall, nu till Harry Potter! Jag älskar Harry Potter böckerna, filmerna, böckerna, filmerna och jaa .. självaste J.K.Rowling. Hon är en cool brud faktiskt! Jag är riktigt galen i Harry Potter om ni inte har det klart för er. Jag, Felicia, Julia och Emma älskar Harry Potter! Eller nej, Emma älskar inte Harry Potter men hon hjälper till med bloggen och utan henne, ja .. Vad vore vi utan henne. (:

Vi kommer skriva om lite vad vi tycker, vad som saknas i filmerna, böckerna, lite fakta du kanske inte visste om, vi kommer ge tips om sidor du kan skaffa HP saker, om filmerna och vad som händer m.m.

Jag kommer såklart blogga ofta och mina andra '' kollegor '' ! Så vi syns :)

En väääldigt slarvig bild med datan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0