Sandrish is here!

TJABA!

Sorry för inget skrivande men jag har varit så upptagen med att läsa ..
Harry Potter och den flammande bägaren!


Tumme upp, va? Iaf, Julia har frågat mig om vilken favorit karaktär jag har .. och det är .. hmm -_-
Måste tänka på det! Jo, Julia gjorde en sån här lista om sig själv (magivärlden). Så jag ska också gööra det och det kommer här:


Namn: Grenda Phounes
Ålder: 12 år
Övriga intressen: Gitarr, theater, Piano, kamera.
Har läst i HP serien: 1:an, 2:an, 3:an
Favoritbok: Den flammande bägaren/ The goblet of fire
Favoritfilm: Fången från Azkaban
Elevhem: Gryffindor
Chokladgrodekort: 2 st, Fred Weasley och George Weasley, twins!
Trollstav: 8 1/2 tum mahogny, enhörningshår som kärna, black.
Patronus: Fågel Fenix, Phoenix
Bästa ämne: Förvandlingskonst
Favoritämne: Försvar mot svartkonst
Favoritkaraktär: fred weasley, george weasley, hermonie, luna, Neville, Cho Chang.
Namn på mugglarportalen: Grenda
Vilken karaktär du är mest lik: Luna Lovegood
Coolaste HP-djur: Fawkes, vingfåle, fluffy
Favoritlärare: Remus lupin och Albus dumbledore
övrigt:


Hehe ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0