WE ARE BACK!

Tjaba tjena hallå!

Nu har det gått flera månader sen jag bloggade. Men nu lovar jag att jag ska blogga mycket oftare!
Jo, det är sant. Sandra är tillbaka!

I flera månader har jag faktiskt varit ganska ledsen över att HP serien är över. Inga fler böcker att läsa, inga mer filmer som överraskar en. Det är ganska synd .. MEN INTE SKA VI GRÅTA ÖVER DET!
HP lever fortfarande inom oss! Vi kan läsa om alla böcker och alla filmer hundra gånger men en sak vi vet här på alwaysloveharrypotter.blogg.se är att vi aldrig tröttnar på de! Det finns tusen med olika sidor med HP där man kan snacka och diskutera om det!
Jag lovar och svär att när jag blir äldre ska jag visa dessa böcker och filmer till mina barn. Jag ska låta det fortsätta generationer! Men det viktiga är att jag aldrig kommer tröttna.
DET ÄR SÅ ETT ÄKTA HARRY POTTER FAN SNACKAR!

Mer fakta och nyheter om J.K Rowlings påhitt kommer upp på bloggen snart och jag tror nog att Rowling kommer skriva fler böcker som är lika bra som HP. Och vi kommer läsa som sjutton!
Jag är mer peppad än någonsin.

Eran enda

Grenda Phounews.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0